Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Rejestr danych kontaktowych
Wydział: Samodzielne stanowisko pracy do spraw ewidencji ludności i spraw obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2020-09-11 13:10:17
Termin załatwienia
Przekazanie/aktualizację/usunięcie danych kontaktowych, tak aby stały się one dostępne w Rejestrze Danych Kontaktowych następuje od razu po ich potwierdzeniu kodem przez urzędnika. Jeśli dane mają być usunięte- zostaną one usunięte natychmiast (nie otrzymujemy żadnego kodu potwierdzającego).
Osoba kontaktowa
Robert Wąsik
Miejsce załatwienia
Wniosek o przekazanie/aktualizację/usunięcie danych kontaktowych, bądź wpisanie lub zmiana danych kontaktowych składa się w organie dowolnej gminy na terytorium RP. Przyjęcie wniosku w formie pisemnej odbywa się osobiście w:
Referat Organizacyjny
Urząd Gminy Bartoszyce
Plac Zwycięstwa 2
pokój nr 3
Telefon kontaktowy
89 307 03 10
Adres e-mail
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Bartoszyce Plac Zwycięstwa 2 11-200 Bartoszyce
Wymagane Dokumenty
- Wniosek o przekazanie/aktualizację/usunięcie danych kontaktowych - załącznik nr 1 w rejestrze danych kontaktowych, bądź wpisanie lub zmiana danych kontaktowych na dowolnym formularzu urzędowym, który zawiera sekcję RDK.
- Dowód osobisty lub paszport.
Telefon lub tablet albo innego typu urządzenie, na które za pośrednictwem SMS-a lub e-maila zostaną wysłane kody do potwierdzenia danych- jeśli dane w RDK potwierdzane są przy urzędniku.
Opłaty
Nie podlega opłacie.
Uwagi
Rejestr Danych Kontaktowych (RDK) to sposób, by szybko i wygodnie uzyskać informacje na przykład o:
- dokumentach gotowych do odbioru,
- rozpatrzeniu złożonych wniosków,
- potrzebie uzupełnienia dokumentów.
Podanie swoich danych kontaktowych w jednym miejscu spowoduje, że administracja publiczna będzie miała dostęp do aktualnych danych, które pozwalają na szybki i skuteczny kontakt.
RDK nie będzie używane do rozsyłania informacji marketingowych ani reklam, ale wyłącznie do informowania o sprawach bezpośrednio dotyczących osoby zgłaszającej dane.
Dane w RDK są bezpieczne. Dostęp do nich mają tylko administracja publiczna i podmioty realizujące zadania publiczne.
Dane kontaktowe w każdej chwili można zmienić albo usunąć. Do RDK można przekazać numer telefonu i adres e-mail lub tylko jedną z powyższych danych.
Podany w RDK numer telefonu lub adres e-mail może być przypisany tylko do jednej osoby.
Wniosek można złożyć w urzędzie gminy, który ma dostęp do Rejestru Danych Kontaktowych- niezależnie od miejsca zameldowania.
Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Każdy, kto spełnia poniższe warunki:
- ma nadany numer PESEL,
- jest osobą pełnoletnią i posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych.
Podstawa prawna
- Ustaw z dnia 16 października 2019 r. o zmianie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz niektórych innych ustaw(Dz.U.2019 poz.2294)
- Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie rejestru danych kontaktowych.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Bartoszyce |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-09-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Robert Wąsik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-09-11 13:00:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Maksymik |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-09-11 13:10:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Maksymik |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-09-11 13:10:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2593 raz(y) |