ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: FK.2110.3.2023 Drukuj informację Ogłoszenie numer: FK.2110.3.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor ds. kancelarii urzędu i spraw administracyjnych

Miejsce pracy: Bartoszyce

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Samodzielne stanowisko ds. kancelarii urzędu i spraw administracyjnych

Data udostępnienia: 2023-09-06

Ogłoszono dnia: 2023-09-06

Termin składania dokumentów: 2023-09-18 11:00:00

Nr ogłoszenia: FK.2110.3.2023

Zlecający: Wójt Gminy Bartoszyce

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Wykształcenie – wyższe magisterskie
  5. Co najmniej 3-letni staż pracy biurowej, w tym co najmniej 6-cio miesięczny staż pracy w administracji samorządowej.
  6. Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość obowiązujących przepisów prawa w niżej wymienionym zakresie:
    1. o samorządzie gminnym,
    2. Prawo zamówień publicznych,
    3. o pracownikach samorządowych,
    4. Kodeks postępowania administracyjnego,
    5. instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin.
  2. Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej oraz w zespole, sumienność, sprawność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, odpowiedzialność i  odporność na stres.
  3. Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych, w tym  Internetu,  poczty elektronicznej, systemu  Microsoft Office, Open Office itp.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. obsługa kancelaryjna urzędu:
  1. rejestrowanie korespondencji przychodzącej urzędu w systemie elektronicznego obiegu dokumentów – EDICTA;
  2. przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji zgodnie z dekretacją na pismach;
  3. przyjmowanie korespondencji przychodzącej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP);
  4. wysyłanie korespondencji wychodzącej z urzędu za pośrednictwem elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP);
  1. dokonywanie ubezpieczeń budynków - siedziby urzędu, gminnych jednostek organizacyjnych, wyposażenia i środków transportowych będących w ich dyspozycji;
  2. zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjnej wójta, zastępcy wójta i sekretarza gminy;
  3. obsługa faxu, tablicy ogłoszeń Urzędu, telefonów;
  4. przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z wójtem, zastępcą wójta, sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych referatów;
  5. zaopatrywanie urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym materiały biurowe, kancelaryjne i środki czystości, zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych;
  6. nadzór nad utrzymaniem czystości w pomieszczeniach biurowych oraz stanem technicznym inwentarza;
  7. prenumerata dzienników, czasopism oraz zakupów wydawnictw specjalistycznych;
  8. przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówień publicznych w zakresie usług pocztowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera.
  2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.
  3. Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku Urzędu.
  4. Siedziba Urzędu mieści się w budynku 2-kondygnacyjnym.
  5. Wnętrze budynku nie jest wyposażone w windę i nie jest przystosowane do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  6. Miejsce pracy – Urząd Gminy Bartoszyce, ul. Plac Zwycięstwa 2.
  7. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Bartoszyce.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W sierpniu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Bartoszyce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

(opatrzone własnoręcznym podpisem lub potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem):
1.    Życiorys – Curriculum Vitae,
2.    List motywacyjny,
3.    Kopie dokumentów potwierdzających:
a)    posiadane wykształcenie i kwalifikacje niezbędne na określonym stanowisku,
b)    przebieg dotychczasowego zatrudnienia (świadectwo pracy, zaświadczenie o obecnym zatrudnieniu),
c)    niepełnosprawność – w przypadku kandydata który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych.
4.    Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia).
5.    Oświadczenia (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia) o:
a)    pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
b)    braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c)    posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
d)    posiadaniu obywatelstwa polskiego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-09-18 11:00:00
b. Sposób:
Oferty powinny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor ds. kancelarii urzędu i spraw administracyjnych”.
Oferty, które wpłyną do Urzędu powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie oferty pracy w terminie do 18.09.2023 r. w pokoju Nr 108 Urzędu Gminy w Bartoszycach ul. Pl. Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, do godz.1100 (osobiście lub przesłać na adres Urzędu, decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

VII. Informacje dodatkowe:

Wójt zastrzega sobie prawo zakończenia procedury naboru bez rozstrzygnięcia o zatrudnieniu.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym na kierownicze stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia – należy zapoznać się z jej treścią.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Bartoszyce
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Dycha - Wójt Gminy Bartoszyce
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-06 12:40:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paulina Maksymik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-06 12:47:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paulina Maksymik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-25 09:10:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
741 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony