Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: FK.2110.3.2023 Drukuj informację Ogłoszenie numer: FK.2110.3.2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: podinspektor ds. kancelarii urzędu i spraw administracyjnych
Miejsce pracy: Bartoszyce
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Samodzielne stanowisko ds. kancelarii urzędu i spraw administracyjnych
Data udostępnienia: 2023-09-06
Ogłoszono dnia: 2023-09-06
Termin składania dokumentów: 2023-09-18 11:00:00
Nr ogłoszenia: FK.2110.3.2023
Zlecający: Wójt Gminy Bartoszyce
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wykształcenie – wyższe magisterskie
- Co najmniej 3-letni staż pracy biurowej, w tym co najmniej 6-cio miesięczny staż pracy w administracji samorządowej.
- Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość obowiązujących przepisów prawa w niżej wymienionym zakresie:
- o samorządzie gminnym,
- Prawo zamówień publicznych,
- o pracownikach samorządowych,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin.
- Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej oraz w zespole, sumienność, sprawność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, odpowiedzialność i odporność na stres.
- Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych, w tym Internetu, poczty elektronicznej, systemu Microsoft Office, Open Office itp.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obsługa kancelaryjna urzędu:
- rejestrowanie korespondencji przychodzącej urzędu w systemie elektronicznego obiegu dokumentów – EDICTA;
- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji zgodnie z dekretacją na pismach;
- przyjmowanie korespondencji przychodzącej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP);
- wysyłanie korespondencji wychodzącej z urzędu za pośrednictwem elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP);
- dokonywanie ubezpieczeń budynków - siedziby urzędu, gminnych jednostek organizacyjnych, wyposażenia i środków transportowych będących w ich dyspozycji;
- zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjnej wójta, zastępcy wójta i sekretarza gminy;
- obsługa faxu, tablicy ogłoszeń Urzędu, telefonów;
- przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z wójtem, zastępcą wójta, sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych referatów;
- zaopatrywanie urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym materiały biurowe, kancelaryjne i środki czystości, zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych;
- nadzór nad utrzymaniem czystości w pomieszczeniach biurowych oraz stanem technicznym inwentarza;
- prenumerata dzienników, czasopism oraz zakupów wydawnictw specjalistycznych;
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówień publicznych w zakresie usług pocztowych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.
- Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku Urzędu.
- Siedziba Urzędu mieści się w budynku 2-kondygnacyjnym.
- Wnętrze budynku nie jest wyposażone w windę i nie jest przystosowane do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Miejsce pracy – Urząd Gminy Bartoszyce, ul. Plac Zwycięstwa 2.
- Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Bartoszyce.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W sierpniu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Bartoszyce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
(opatrzone własnoręcznym podpisem lub potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem):
1. Życiorys – Curriculum Vitae,
2. List motywacyjny,
3. Kopie dokumentów potwierdzających:
a) posiadane wykształcenie i kwalifikacje niezbędne na określonym stanowisku,
b) przebieg dotychczasowego zatrudnienia (świadectwo pracy, zaświadczenie o obecnym zatrudnieniu),
c) niepełnosprawność – w przypadku kandydata który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych.
4. Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia).
5. Oświadczenia (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia) o:
a) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
d) posiadaniu obywatelstwa polskiego.
1. Życiorys – Curriculum Vitae,
2. List motywacyjny,
3. Kopie dokumentów potwierdzających:
a) posiadane wykształcenie i kwalifikacje niezbędne na określonym stanowisku,
b) przebieg dotychczasowego zatrudnienia (świadectwo pracy, zaświadczenie o obecnym zatrudnieniu),
c) niepełnosprawność – w przypadku kandydata który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych.
4. Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia).
5. Oświadczenia (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia) o:
a) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
d) posiadaniu obywatelstwa polskiego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-09-18 11:00:00
b. Sposób:
Oferty powinny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor ds. kancelarii urzędu i spraw administracyjnych”.
Oferty, które wpłyną do Urzędu powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie oferty pracy w terminie do 18.09.2023 r. w pokoju Nr 108 Urzędu Gminy w Bartoszycach ul. Pl. Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, do godz.1100 (osobiście lub przesłać na adres Urzędu, decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
VII. Informacje dodatkowe:
Wójt zastrzega sobie prawo zakończenia procedury naboru bez rozstrzygnięcia o zatrudnieniu.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym na kierownicze stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia – należy zapoznać się z jej treścią.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: FK.2110.3.2023 Drukuj informację Ogłoszenie numer: FK.2110.3.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Bartoszyce |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-09-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Andrzej Dycha - Wójt Gminy Bartoszyce |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-09-06 12:40:16 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Maksymik |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-09-06 12:47:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Maksymik |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-25 09:10:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 741 raz(y) |