Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OA.0050.57.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: OA.0050.57.2020Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce
Miejsce pracy: Sędławki Gmina Bartoszyce
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Data udostępnienia: 2020-04-22
Ogłoszono dnia: 2020-04-22
Termin składania dokumentów: 2020-05-08 15:00:00
Nr ogłoszenia: OA.0050.57.2020
Zlecający: Wójt Gminy Bartoszyce
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) ukończone wyższe studia techniczne o specjalności inżynieria sanitarna, ochrona środowiska, budownictwo lub wyższe studia o kierunku administracyjnym,
e) co najmniej 5 letni staż pracy, do tego okresu zalicza się również wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
f) co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
g) znajomości zasad zarządzania i organizacji jednostek działających w formie samorządowego zakładu budżetowego oraz przepisów dotyczących: prowadzenia komunalnej działalności gospodarczej w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków oraz odprowadzania wód opadowych
i roztopowych, ochrony środowiska, odpadów, utrzymania czystości i porządku w gminie, prawa wodnego, finansów publicznych, samorządu terytorialnego, pracowników samorządowych, prawa pracy i prawa zamówień publicznych,
h) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) niekaralność zakazem pełnienia funkcji zawiązanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) ukończone wyższe studia techniczne o specjalności inżynieria sanitarna, ochrona środowiska, budownictwo lub wyższe studia o kierunku administracyjnym,
e) co najmniej 5 letni staż pracy, do tego okresu zalicza się również wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
f) co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
g) znajomości zasad zarządzania i organizacji jednostek działających w formie samorządowego zakładu budżetowego oraz przepisów dotyczących: prowadzenia komunalnej działalności gospodarczej w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków oraz odprowadzania wód opadowych
i roztopowych, ochrony środowiska, odpadów, utrzymania czystości i porządku w gminie, prawa wodnego, finansów publicznych, samorządu terytorialnego, pracowników samorządowych, prawa pracy i prawa zamówień publicznych,
h) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) niekaralność zakazem pełnienia funkcji zawiązanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność obsługi komputera i posiadanie prawa jazdy kat. B.
2) znajomość przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem zakładu, w szczególności:
2) znajomość przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem zakładu, w szczególności:
a) ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
b) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
c) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
d) ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
e) ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
f) ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
g) ustawa z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej,
h) ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych,
b) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
c) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
d) ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
e) ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
f) ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
g) ustawa z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej,
h) ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) kierowanie samorządowym zakładem budżetowym ZBGKiM, wyznaczanie kierunków działania i rozwoju zakładu w ramach działań statutowych,
2) ustalanie rocznych planów techniczno – ekonomicznych Zakładu i ich realizacja,
3) opracowywanie informacji i sprawozdań,
4) reprezentowanie Zakładu na zewnątrz,
5) wykonywanie zadań określonych w ustawie o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, w Statucie Zakładu oraz przepisach powołanych w punkcie pierwszym ogłoszenia,
6) wykonywanie zadań pracodawcy w stosunku do pracowników zatrudnionych w Zakładzie,
7) organizowanie, zarządzanie i nadzorowanie działalności Zakładu,
8) zapewnienie ciągłości pracy Zakładu,
9) dbanie i nadzór nad powierzonym Zakładowi mieniem komunalnym oraz nad gospodarką finansową Zakładu,
10) współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Gminy Bartoszyce,
11) stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku Zakładu,
12) siedziba Zakładu mieści się w budynku 1-kondygnacyjnym,
13) budynek jest przystosowany do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
mniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) Życiorys – curriculum vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
2) List motywacyjny.
3) Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, potwierdzone za zgodność z oryginałem (oryginały dokumentów do wglądu).
4) Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, potwierdzone za zgodność
z oryginałem.
5) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik nr 2 do Zarządzenia).
6) Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik nr 2 do Zarządzenia).
7) Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku kandydata który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
9) Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (załącznik nr 2 do Zarządzenia).
10) Ewentualne referencje dotychczasowych pracodawców.
11) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa, a podanych przez kandydata dodatkowo (pkt 2 załącznika nr 2 do Zarządzenia)
2) List motywacyjny.
3) Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, potwierdzone za zgodność z oryginałem (oryginały dokumentów do wglądu).
4) Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, potwierdzone za zgodność
z oryginałem.
5) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik nr 2 do Zarządzenia).
6) Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik nr 2 do Zarządzenia).
7) Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku kandydata który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
9) Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (załącznik nr 2 do Zarządzenia).
10) Ewentualne referencje dotychczasowych pracodawców.
11) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa, a podanych przez kandydata dodatkowo (pkt 2 załącznika nr 2 do Zarządzenia)
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-05-08 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty można składać w terminie do dnia 08.05.2020 roku do godz. 15.00 osobiście w Urzędzie Gminy Bartoszyce lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Bartoszyce, Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce z dopiskiem „Konkurs na dyrektora ZBGKiM Gminy Bartoszyce”
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Bartoszyce, Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OA.0050.57.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: OA.0050.57.2020
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Bartoszyce |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-04-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Andrzej Dycha - Wójt Gminy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-04-22 13:26:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Andrzej Rogowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-04-22 13:41:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Andrzej Rogowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-05-22 13:29:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2895 raz(y) |