Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OA.2110.2.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: OA.2110.2.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. dróg
Miejsce pracy: Urząd Gminy Bartoszyce
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Inwestycji, Budownictwa i Infrastruktury
Data udostępnienia: 2019-10-28
Ogłoszono dnia: 2019-10-28
Termin składania dokumentów: 2019-11-08 11:00:00
Nr ogłoszenia: OA.2110.2.2019
Zlecający: Wójt Gminy Bartoszyce
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Wykształcenie – wyższe techniczne.
5. Co najmniej roczny staż pracy.
6. Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość ustaw o:
a) drogach,
b) utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
c) planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
a) drogach,
b) utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
c) planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
d) samorządzie gminnym,
e) pracownikach samorządowych,
e) kodeks postępowania administracyjnego,
f) instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin.
e) kodeks postępowania administracyjnego,
f) instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin.
2. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, rzetelność, sumienność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy, umiejętność stosowania prawa w praktyce.
3. Umiejętność obsługi komputera, znajomość m.in. oprogramowania Microsoft Office, Open Office, Internet, poczta elektroniczna.
4. Posiadający prawo jazdy kat. B.
4. Posiadający prawo jazdy kat. B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Nadzór nad bieżącą eksploatacją dróg wraz z towarzyszącą infrastrukturą.
2. Prowadzenie ewidencji dróg oraz innych budowli służących drodze.
3. Prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem umów dotyczących służebności na drogach gminnych.
4.Weryfikacja merytoryczna faktur i rachunków za wykonane usługi, remonty, inwestycje, zakupione towary w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku .
5. Wykonywanie zadań związanych z gospodarką przestrzenną.
2. Prowadzenie ewidencji dróg oraz innych budowli służących drodze.
3. Prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem umów dotyczących służebności na drogach gminnych.
4.Weryfikacja merytoryczna faktur i rachunków za wykonane usługi, remonty, inwestycje, zakupione towary w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku .
5. Wykonywanie zadań związanych z gospodarką przestrzenną.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz w terenie.
2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.
3. Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku urzędu.
4. Siedziba Urzędu mieści się w budynku 2-kondygnacyjnym.
5. Budynek nie jest wyposażony w windę i nie jest przystosowany do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
6. Miejsce pracy – Urząd Gminy Bartoszyce, ul. Plac Zwycięstwa 2.
7. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, nie dłużej niż 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony w pełnym wymiarze czasu pracy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
mniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys – curriculum vitae.
2. List motywacyjny.
3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
4. Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy.
5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych.
6. Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku kandydata który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych, (Dz. U. z 2018r., poz. 1260 ze zm.).
8. Wyrażeniu zgody na przetwarzanie wszystkich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, w celu realizacji procedury naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
9. Zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania - zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119, s. 1 RODO), oraz z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1000, ze zm.) (wzór w załączeniu do ogłoszenia).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-11-08 11:00:00
b. Sposób:
Oferty powinny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. dróg”. Oferty, które wpłyną do Urzędu powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie oferty pracy w terminie do 08.11.2019r. w pokoju Nr 108 Urzędu Gminy w Bartoszycach ul. Pl. Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, do godz.1100 (osobiście lub przesłać na adres Urzędu, decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Bartoszyce |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-10-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Sosińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-10-28 13:18:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-10-28 13:28:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-11-14 12:41:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2333 raz(y) |