ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnejDrukuj informacjęSprawa: Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej

Szczegóły informacji

Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Samodzielne stanowisko pracy do spraw ewidencji ludności i spraw obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2015-03-27 09:16:37

Termin załatwienia

Termin załatwienia sprawy - wydania decyzji administracyjnej - wynosi do 2 miesięcy od daty złożenia wymaganych dokumentów (w przypadku skomplikowanego postępowania termin może ulec przedłużeniu)

Osoba kontaktowa

Robert Wąsik

Miejsce załatwienia

Referat Organizacyjno-Administracyjny i Spraw Obywatelskich , Plac Zwycięstwa 2,
parter pokój nr 2- stanowisko ds. ewidencji ludności
tel. 89-762 77 13
Godziny pracy: Poniedziałek-Piątek 7:00-15:00

Telefon kontaktowy

89 762-77-13

Adres e-mail

r.wasik@gmina-bartoszyce.pl

Sposób załatwienia

Po złożeniu podania Referat Organizacyjno-Administracyjny i Spraw Obywatelskich przeprowadza postępowanie wyjaśniające, polegające m.in. na przesłuchaniu stron i świadków wskazanych przez strony lub wezwanych z urzędu, przeprowadzeniu rozprawy administracyjnej, oględzin w lokalu, itp.
Termin załatwienia sprawy - wydania decyzji administracyjnej - wynosi do 2 miesięcy od daty złożenia wymaganych dokumentów (w przypadku skomplikowanego postępowania termin może ulec przedłużeniu)

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Bartoszyce Plac Zwycięstwa 2 11-200 Bartoszyce

Wymagane Dokumenty

- podanie z umotywowanym wyjaśnieniem, dlaczego wnioskodawca nie może dopełnić obowiązku meldunkowego w trybie czynności materialno-technicznej (czyli bez konieczności prowadzenia postępowania administracyjnego),
- wypełniony i podpisany formularz meldunkowy,
- do wglądu - w przypadku posiadania tytułu prawnego do lokalu (nieruchomości) - tytuł prawny do lokalu (nieruchomości), w którym (w której) zameldowanie ma nastąpić, a kserokopię tego tytułu prawnego należy dołączyć do podania.

Opłaty

Decyzja podlega opłacie skarbowej w wysokości 10,-zł
17 zł od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa, gdy strona działa przez pełnomocnika - od każdego stosunku pełnomocnictwa
Składający wniosek lub dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa jest zobowiązany dołączyć dowód zapłaty albo uwierzytelnioną kopię zapłaty nie później niż w ciągu 3 dni od chwili powstania obowiązku jej zapłaty, tzn. od dnia złożenia wniosku lub dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa
Opłatę skarbową wnosi się na rachunek bankowy tut. organu podatkowego: Urząd Gminy Bartoszyce ul. Plac Zwycięstwa 2,11-200 Bartoszyce Bank Millenium 61 1160 2202 0000 0000 6190 9956 lub w kasie Urzędu.

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje stronom prawo złożenia odwołania do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie , w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Odwołanie składa się za pośrednictwem Wójta Gminy Bartoszyce.

Uwagi

Inne informacje
Przy zameldowaniu należy przedstawić dokument stwierdzający tożsamość, wypełniony formularz meldunkowy (zgłoszenie pobytu stałego lub zgłoszenie pobytu czasowego) podpisany przez osobę (osoby) posiadającą (e) tytuł prawny do lokalu, do wglądu oryginał tytułu prawnego do lokalu, którego kserokopię należy dołączyć do podania.

Podstawa prawna

Ustawa z 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2010 r. Nr 217, poz. 1427 ze zm.), w tym. art. 31 ust. 1 ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity : Dz.U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony