Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: FK. 2110.1.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: FK. 2110.1.2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. obsługi podatnika
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Bartoszyce
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finasowy i Kadr
Data udostępnienia: 2023-01-27
Ogłoszono dnia: 2023-01-27
Termin składania dokumentów: 2023-02-08 11:00:00
Nr ogłoszenia: FK. 2110.1.2023
Zlecający: Zastępca Wójta Gminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wykształcenie – wyższe
- Co najmniej 6-cio miesięczny staż pracy w administracji samorządowej.
- Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
- Znajomość obowiązujących przepisów prawa w niżej wymienionym zakresie:
- ustawa – o samorządzie gminnym,
- ustawa - Ordynacja podatkowa,
- ustawa - Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawa o podatku rolnym,
- ustawa o podatku leśnym,
- ustawa o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
- ustawa o opłacie skarbowej,
- ustawa o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,
- ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawa o finansach publicznych.
- Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej oraz w zespole, sumienność, sprawność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, odpowiedzialność i odporność na stres.
- Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych, w tym Internetu, poczty elektronicznej, systemu Microsoft Office, Open Office itp.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Obsługa podatników podatków i opłat lokalnych w zakresie przyjmowania:
- informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych,
- informacji o gruntach,
- informacji o lasach,
- deklaracji na podatek od nieruchomości,
- deklaracji na podatek rolny,
- deklaracji na podatek leśny,
- deklaracji na podatek od środków transportowych,
- innych pism i wniosków w sprawach podatkowych.
2. Wstępna weryfikacja składanych przez podatników informacji i deklaracji od strony formalnej i merytorycznej.
3. We współpracy ze stanowiskiem ds. wymiaru podatku przygotowywanie projektów pism w sprawach podatkowych (wezwań, postanowień, zawiadomień).
4. Wspomaganie stanowiska ds. wymiary podatku w zakresie spraw związanych z wysyłką pism i decyzji w sprawie podatków i opłat lokalnych.
5. Wspomaganie stanowiska ds. wymiaru podatku w zakresie przygotowywania dokumentów do archiwizacji.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.
- Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku Urzędu.
- Siedziba Urzędu mieści się w budynku 2-kondygnacyjnym.
- Wnętrze budynku nie jest wyposażone w windę i nie jest przystosowane do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Miejsce pracy – Urząd Gminy Bartoszyce, ul. Plac Zwycięstwa 2.
- Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Bartoszyce.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
miniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
Dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem lub potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem
1. Życiorys – Curriculum Vitae,
2. List motywacyjny,
3. Kopie dokumentów potwierdzających:
a) posiadane wykształcenie i kwalifikacje niezbędne na określonym stanowisku,
b) przebieg dotychczasowego zatrudnienia (świadectwo pracy, zaświadczenie o obecnym zatrudnieniu),
c) niepełnosprawność – w przypadku kandydata który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych.
4. Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia).
5. Oświadczenia (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia) o:
a) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
d) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-02-08 11:00:00
b. Sposób:
Oferty powinny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor ds. obsługi podatnika”.
Oferty, które wpłyną do Urzędu powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie oferty pracy w terminie do 08.02.2023 r. w pokoju Nr 108 Urzędu Gminy w Bartoszycach ul. Pl. Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, do godz.1100 (osobiście lub przesłać na adres Urzędu, decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym na kierownicze stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia – należy zapoznać się z jej treścią.
Wójt zastrzega sobie prawo zakończenia procedury naboru bez rozstrzygnięcia o zatrudnieniu.