Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Szczegóły informacji

Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Samodzielne stanowisko pracy do spraw ewidencji ludności i spraw obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2020-09-11 13:10:17

Termin załatwienia

Niezwłocznie nie później niż w terminie 7 dni.

Osoba kontaktowa

Robert Wąsik

Miejsce załatwienia

Referat Organizacyjny
Urząd Gminy Bartoszyce
Plac Zwycięstwa 2
pokój nr 3

Telefon kontaktowy

89 307 03 10

Adres e-mail

Sposób załatwienia

Organ załatwia sprawę przez wydanie zaświadczenia lub wydaje decyzję odmawiającą wydania zaświadczenia.

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Bartoszyce Plac Zwycięstwa 2 11-200 Bartoszyce

Wymagane Dokumenty

  1. Wniosek o wydanie zaświadczenia - do pobrania załącznik nr 1.
  2. Załączniki do wniosku:
- dowód osobisty lub paszport wnioskodawcy
- dowód zapłaty opłaty skarbowej.

Opłaty

- 17 PLN za wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt czasowy wniesione na nr rachunku właściwego dla opłaty skarbowej. Nr konta 61 1160 2202 0000 0000 6190 9956 lub w kasie urzędu.
- przypadki, kiedy zaświadczenie nie podlega opłacie skarbowej lub jest z niej zwolnione określa ustawa o opłacie skarbowej.

Tryb odwoławczy

Na postanowienie odmawiające wydania zaświadczenia służy stronie prawo wniesienia zażalenia do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia.

Uwagi

Z wnioskiem o wydanie zaświadczenia może wystąpić wyłącznie osoba, której dane dotyczą.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności.
  2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego.
  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej.

Załączniki