ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OA.2110.4.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: OA.2110.4.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor ds. zamówień publicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Bartoszyce

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Inwestycji, Budownictwa i Infrastruktury

Data udostępnienia: 2018-12-10

Ogłoszono dnia: 2018-12-10 przez Andrzej Dycha - Wójt Gminy Bartoszyce

Termin składania dokumentów: 2018-12-21 10:00:00

Nr ogłoszenia: OA.2110.4.2018

Zlecający: Wójt Gminy Bartoszyce

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie.
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.
5) Co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych
6) Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość podstaw przepisów prawa:
a) ustawy o finansach publicznych,
b) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych przepisów i aktów obowiązujących jej przy stosowaniu;
c) ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
d) ustawy o samorządzie gminny
e) Kodeks postępowania administracyjnego
f) znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin.
2. Umiejętność obsługi komputera, znajomość programów m.in. Word, Open Office, Excel, Internet, poczta elektroniczna.
3. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, sumienność, komunikatywność, samodzielność, odporność na stres.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
2. udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno – prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
3. udział w sporządzaniu umów o zamówienia publiczne,
4. udział w pracach komisji przetargowej,
5. prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.),
6. ocena formalno – prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne),
7. koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów,
8. weryfikacja merytoryczna faktur i rachunków za energię elektryczną i cieplną.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera.
2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.
3. Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku urzędu.
4. Siedziba Urzędu mieści się w budynku 2-kondygnacyjnego.
5. Budynek nie jest wyposażony w windę i nie jest przystosowany do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
6. Miejsce pracy – Urząd Gminy Bartoszyce, ul. Plac Zwycięstwa 2.
7. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, nie dłużej niż 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony w pełnym wymiarze czasu pracy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W listopadzie 2018r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Bartoszyce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

1. Życiorys – curriculum vitae.
2. List motywacyjny.
3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
4. Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy.
5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych.
6. Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku kandydata który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych, (Dz. U. z 2016r., poz. 902 ze zm.).
8. Podpisane oświadczenie o treści “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko podinspektor ds. zamówień publicznych, ogłoszone dnia 10.12.2018r. przez Urząd Gminy Bartoszyce, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1000 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018r., poz. 1260 ze zm.)

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-12-21 10:00:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie oferty pracy w terminie do 21.12.2018r. w pokoju Nr 108 Urzędu Gminy w Bartoszycach ul. Pl. Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, do godz.1000 (osobiście lub przesłać na adres Urzędu, decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Oferty powinny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. zamówień publicznych”. Oferty, które wpłyną do Urzędu powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony