Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. egzekucji podatków i opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Miejsce pracy: Urząd Gminy Bartoszyce
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finansowy
Data udostępnienia: 2022-10-28
Ogłoszono dnia: 2022-10-28
Termin składania dokumentów: 2022-11-30 12:00:00
Nr ogłoszenia: OA.2110.5.2022
Zlecający: Wójt Gminy Bartoszyce
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomicznym, administracyjnym lub rachunkowość i finanse.
- Co najmniej 1-rok stażu pracy w administracji samorządowej, rządowej lub skarbowej.
- Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość obowiązujących przepisów prawa w niżej wymienionym zakresie:
a) ustawa o samorządzie gminnym,
b) ustawa- Ordynacja podatkowa,
c) ustawa- Kodeks postępowania administracyjnego,
d) ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
2. Umiejętność obsługi komputera, znajomość m.in. oprogramowania Microsoft Office, Open Office, obsługa poczty elektronicznej,
a) ustawa o samorządzie gminnym,
b) ustawa- Ordynacja podatkowa,
c) ustawa- Kodeks postępowania administracyjnego,
d) ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
2. Umiejętność obsługi komputera, znajomość m.in. oprogramowania Microsoft Office, Open Office, obsługa poczty elektronicznej,
obsługa urządzeń biurowych.
3. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, sumienność, komunikatywność, samodzielność,
3. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, sumienność, komunikatywność, samodzielność,
odporność na stres.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie postępowania w zakresie terminowego i skutecznego dochodzenia zaległych należności z tytułu podatków: rolnego, leśnego,
od nieruchomości, od środków transportowych oraz opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w tym:
- bieżąca analiza stanu zaległości,
- wystawianie i wysyłanie upomnień,
- wystawianie tytułów wykonawczych,
- współpraca z Urzędem Skarbowym, komornikami sądowymi i innymi organami w sprawach dotyczących realizowanych tytułów wykonawczych,
- ustanawianie prawnego zabezpieczenia należności podatkowych, składanie wniosków o wpis hipoteki przymusowej.
2. Wydawanie zaświadczeń.
3. Prowadzenie korespondencji administracyjnej w zakresie powierzonych zadań.
- bieżąca analiza stanu zaległości,
- wystawianie i wysyłanie upomnień,
- wystawianie tytułów wykonawczych,
- współpraca z Urzędem Skarbowym, komornikami sądowymi i innymi organami w sprawach dotyczących realizowanych tytułów wykonawczych,
- ustanawianie prawnego zabezpieczenia należności podatkowych, składanie wniosków o wpis hipoteki przymusowej.
2. Wydawanie zaświadczeń.
3. Prowadzenie korespondencji administracyjnej w zakresie powierzonych zadań.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.
- Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku Urzędu Gminy Bartoszyce.
- Siedziba urzędu mieści się w budynku 3-kondygnacyjnym (w tym piwnica).
- Budynek nie jest wyposażony w windę i nie jest przystosowany do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- Miejsce pracy- Urząd Gminy Bartoszyce, ul. Plac Zwycięstwa 2
- Pracodawca zastrzega możliwość zawarcia pierwszej umowy o pracę na czas określony, nie dłużej niż 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.
- Planowane zawarcie umowy o pracę nastąpi z dniem 01.03.2023 r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
miniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
1. Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie- załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
2. List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
3. Potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających:
a) posiadane wykształcenie i kwalifikacje niezbędne do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
b) przebieg dotychczasowego zatrudnienia (świadectwo pracy, zaświadczenie o obecnym zatrudnieniu),
c) kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność- w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień,
2. List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
3. Potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających:
a) posiadane wykształcenie i kwalifikacje niezbędne do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
b) przebieg dotychczasowego zatrudnienia (świadectwo pracy, zaświadczenie o obecnym zatrudnieniu),
c) kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność- w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień,
o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
4. Oświadczenia kandydata podpisane własnoręcznie o:
a) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
4. Oświadczenia kandydata podpisane własnoręcznie o:
a) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
d) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
e) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niewymaganych przepisami prawa a podanymi przez kandydata dodatkowo,
c) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
d) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
e) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niewymaganych przepisami prawa a podanymi przez kandydata dodatkowo,
Oświadczenie stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-11-30 12:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze- podinspektor do spraw egzekucji podatków i opłaty za gospodarowanie odpadami”
c. Miejsce:
Osoby zainteresowane mogą składać oferty pracy osobiście lub za pośrednictwem poczty, kuriera w terminie do 30.11.2022 r. do godz. 1200 w pokoju nr 108 Urzędu Gminy w Bartoszycach, ul. Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce (decyduje data wpływu do Urzędu). Oferty, które wpłyną do Urzędu po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Wójt zastrzega sobie prawo zakończenia procedury naboru bez rozstrzygnięcia o zatrudnieniu.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru na wolne stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia - należy zapoznać się z jej treścią
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Bartoszyce |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-10-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Monika Rybicka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-10-28 12:05:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Andrzej Rogowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-10-28 12:16:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Andrzej Rogowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-12 12:04:36 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1437 raz(y) |