ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OA.2110.1.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: OA.2110.1.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Komendant gminny ochrony przeciwpożarowej

Miejsce pracy: Urząd Gminy Bartoszyce

Wymiar etatu: 1/2

Ilość etatów: 1

Wydział: Samodzielne stanowisko pracy

Data udostępnienia: 2022-02-01

Ogłoszono dnia: 2022-02-01

Termin składania dokumentów: 2022-02-14 10:00:00

Nr ogłoszenia: OA.2110.1.2022

Zlecający: Wójt Gminy Bartoszyce

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Wykształcenie minimum wyższe.
  5. Co najmniej 4 letni staż pracy.
  6. Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
         1. Znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z problematyką na stanowisku pracy m.in.:
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) Kodeksu postępowania administracyjnego,
c) ustawy o ochronie przeciwpożarowej wraz z przepisami wykonawczymi,
d) ustawy o ochotniczych strażach pożarnych.
         2. Posiadanie kwalifikacji oraz doświadczenia zawodowego stosownie do wykonywanych zadań na stanowisku.
         3. Posiadanie umiejętności: analizy i syntezy informacji, redagowania pism urzędowych, analizy i interpretacji przepisów aktów prawnych
             oraz samodzielnego rozwiązywania problemów, organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, kreatywność, dokładność i terminowość
             w wykonywaniu zadań.
         4. Preferowane wykształcenie wyższe o kierunku ochrony przeciwpożarowej.
         5. Dobra znajomość obsługi pakietu biurowego MS Office (w części Word, Excel) oraz urządzeń biurowych.
         6. Prawo jazdy Kat. B.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. nadzór nad obiektami, terenami, pojazdami i sprzętem specjalistycznym będącym w posiadaniu OSP;
  2. zaopatrywanie członków OSP w środki ochrony indywidualnej, umundurowanie i środki łączności oraz ich utrzymanie stosownie do posiadanych sił i środków przez gminę;
  3. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia, strażaków ratowników OSP i kandydatów na strażaków ratowników OSP oraz członków młodzieżowych drużyn pożarniczych i dziecięcych drużyn pożarniczych, w tym ubezpieczenie grupowe, od odpowiedzialności cywilnej i od następstw nieszczęśliwych wypadków, podczas wykonywania powierzonych zadań;
  4. kierowanie na badania lekarskie strażaków ratowników OSP przeprowadzane w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań do udziału w działaniach ratowniczych;
  5. kierowanie na badania lekarskie kandydatów na strażaków ratowników OSP przeprowadzane w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań do udziału w szkoleniu podstawowym przygotowującym do bezpośredniego udziału w działaniach ratowniczych.
  6. organizowanie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
  7. stała bieżąca współpraca z właściwym komendantem powiatowym Państwowej Straży Pożarnej i wojewódzkim oraz innymi instytucjami zajmującymi się sprawami ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy;
  8. realizacja ustalonych przez wojewodę zadań krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na obszarze gminy;
  9. inicjowanie prac i działań organów gminy w zakresie zaopatrzenia obszaru gminy w wodę do celów gaśniczych;
  10. realizacja zadań w zakresie zapewnienia ochrony przeciwpożarowej i ochrony przed innymi miejscowymi zagrożeniami gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej;
  11. przeprowadzanie w imieniu gminy przeglądów ochrony przeciwpożarowej;
  12. udział w projektowaniu budżetu gminy, w części dotyczącej ochrony przeciwpożarowej dotyczącej funkcjonowania jednostek OSP oraz sprawozdania z realizacji prowadzonych zadań;
  13. udział w inspekcjach gotowości operacyjno-bojowej jednostek OSP, prowadzonych przez organy inspekcyjne PSP;
  14. bieżąca współpraca ze starostwem oraz komendantem powiatowym PSP w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz zapobiegania innym nadzwyczajnym zagrożeniom życia i zdrowia ludzi lub środowiska na obszarze gminy;
  15. współudział w opracowaniu planów ratowniczych powiatu w części dotyczącej obszaru gminy;
  16. prowadzenie na obszarze gminy działalności z zakresu popularyzacji zasad ochrony przeciwpożarowej;
  17. współpraca z referatami i samodzielnymi stanowiskami urzędu odpowiednio do kompetencji w zakresie utrzymania na odpowiednim poziomie infrastruktury przeciwpożarowej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera.
  2. Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku Urzędu Gminy Bartoszyce.
  3. Siedziba urzędu mieści się w budynku 2-kondygnacyjnym.
  4. Budynek nie jest wyposażony w windę i nie jest przystosowany do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  5. Miejsce pracy – Urząd Gminy Bartoszyce, ul. Plac Zwycięstwa 2 oraz teren gminy Bartoszyce.
  6. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, zgodnie z Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Bartoszyce.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W styczniu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Bartoszyce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

     1. Życiorys – curriculum vitae – opatrzony własnoręcznym podpisem.
     2. Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie.(załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia)
     3. List motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem.
     4. Potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających:
       a) posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
       b) przebieg dotychczasowego zatrudnienia, (świadectwo pracy, zaświadczenie o obecnym zatrudnieniu),
       c) prawo jazdy kat. B.
    5. Oświadczenia (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia), podpisane własnoręcznie przez kandydata o:
       a) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
       b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
       c) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
       d) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
       e) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych nie wymaganych przepisami prawa a podanych przez kandydata dodatkowo,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-02-14 10:00:00
b. Sposób:
Oferty powinny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Komendant gminny ochrony przeciwpożarowej”. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Osoby zainteresowane mogą składać dokumenty aplikacyjne w terminie do 14 lutego 2022 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Bartoszycach, ul. Pl. Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, pokój 108, do godz. 10:00 (osobiście lub przesłać na adres Urzędu, decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym na kierownicze stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
Wójt zastrzega sobie prawo zakończenia procedury naboru bez rozstrzygnięcia o zatrudnieniu.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Bartoszyce
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Sosińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-02-01 13:23:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Andrzej Rogowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-02-01 13:35:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Andrzej Rogowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-18 12:52:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1544 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony