ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacja o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-03-11 08:35:44 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Informacja o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania
O stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania można się dowiedzieć bezpośrednio w referacie/ samodzielnym stanowisku , w którego zakresie zadań znajduje się przedmiot sprawy zainteresowanego.
Informacje o zakresie zadań poszczególnych komórek organizacyjnych zamieszczone są w zakładce Urząd Gminy - Regulamin Organizacyjny.  
O kolejności załatwiania lub rozstrzygania spraw decyduje kolejność ich wpływu.
Ze względu na stopień złożoności sprawy oraz konieczność dokonania jej wszechstronnej analizy, w tym np. przeprowadzenia uzgodnień z innymi podmiotami, rozpoznanie sprawy może przebiegać dłużej. Jednakże w każdym przypadku sprawy załatwiane są w terminach określonych ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a w szczególnych rodzajach spraw w terminach określonych w odrębnych przepisach np.  Załatwiane w przyspieszonym trybie są sprawy określone w sposób uzasadniony jako pilne lub do załatwienia w krótkim, wskazanym terminie.
« powrót do poprzedniej strony