ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OA.2110.1.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: OA.2110.1.2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. administracyjnych i archiwum zakładowego

Miejsce pracy: Bartoszyce

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Organizacyjno-Admnistracyjny i Spraw Obywatelskich

Data udostępnienia: 2020-01-13

Ogłoszono dnia: 2020-01-13

Termin składania dokumentów: 2020-01-24 15:00:00

Nr ogłoszenia: OA.2110.1.2020

Zlecający: Wójt Gminy Bartoszyce

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Wykształcenie – wyższe, minimum licencjackie.
5. Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość ustaw o:
    a) samorządzie gminnym,
    b) pracownikach samorządowych,
    c) Kodeks postępowania administracyjnego,
    d) instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin.
2. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, rzetelność, sumienność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy.
3. Umiejętność obsługi programów komputerowych: Microsoft Office, Open Office, Internet, poczta elektroniczna.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie archiwum urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Zaopatrywanie pracowników urzędu w materiały biurowe.
  3. Prenumerata czasopism oraz zakupów wydawnictw specjalistycznych.
  4. Prowadzenie wspólnie z Referatem Finansowym ewidencji środków trwałych i wyposażenia urzędu.
  5. Prowadzenie rejestru i wypisywanie kart drogowych na samochody służbowe Urzędu Gminy.
  6. Rozliczanie z zużytego paliwa samochodów służbowych Urzędu Gminy.
  7. Przygotowywanie pracownikom poleceń wyjazdu służbowego.
  8. Dokonywanie ubezpieczeń budynków – siedziby urzędu, gminnych jednostek organizacyjnych, wyposażenia i środków transportowych będących w ich dyspozycji.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera.
2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.
3. Stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku urzędu.
4. Siedziba Urzędu mieści się w budynku 2-kondygnacyjnym.
5. Budynek nie jest wyposażony w windę i nie jest przystosowany do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
6. Miejsce pracy – Urząd Gminy Bartoszyce, ul. Plac Zwycięstwa 2.
7. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, nie dłużej niż 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony w pełnym wymiarze czasu pracy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

1. Życiorys – curriculum vitae.
2. List motywacyjny.
3. Potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
4. Potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku kandydata który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych, (Dz. U. z 2019r., poz. 1282).
5. Oświadczenia, podpisane własnoręcznie przez kandydata o:
    a) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    c) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    d) wyrażeniu zgody na przetwarzanie wszystkich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, w celu realizacji procedury naboru, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)    2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego  przepływu  takich  danych  oraz  uchylenia  dyrektywy  95/46/WE,
    e) zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania - zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119, s. 1 RODO), oraz z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1000, ze zm.)  (wzór w załączeniu do ogłoszenia).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-01-24 15:00:00
b. Sposób:
Oferty powinny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. administracyjnych i archiwum zakładowego”. Oferty, które wpłyną do Urzędu powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie oferty pracy w terminie do 24.01.2020r. w pokoju Nr 108 Urzędu Gminy w Bartoszycach ul. Pl. Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, do godz. 15:00 (osobiście lub przesłać na adres Urzędu, data wpływu nie może przekroczyć terminu składania dokumentów).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Bartoszyce
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Sosińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-01-13 12:40:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Andrzej Rogowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-01-13 12:42:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Andrzej Rogowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-02-07 11:48:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4385 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony