ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OA.2110.3.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: OA.2110.3.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor ds. księgowości budżetowej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Bartoszyce

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Finansowy

Data udostępnienia: 2018-08-13

Ogłoszono dnia: 2018-08-13 przez Jadwiga Gut - Wójt Gminy Bartoszyce

Termin składania dokumentów: 2018-08-24 12:00:00

Nr ogłoszenia: OA.2110.3.2018

Zlecający: Wójt Gminy Bartoszyce

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie.
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane w zakresie rachunkowość i finanse.
5) Co najmniej 3-letni staż pracy.
6) Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1.   Znajomość podstaw przepisów prawa:
a)   ustawy o rachunkowości,
b)   ustawy o finansach publicznych,
c)   ustawy o samorządzie gminnym
2.  Umiejętność obsługi komputera, znajomość programów m.in. Word, Open Office, Excel, internet, poczta elektroniczna.
3.   Preferowany staż pracy minimum rok na podobnym stanowisku.
4.  Predyspozycje osobowościowe: umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole, dyspozycyjność, sumienność, dokładność, komunikatywność, samodzielność, odporność na stres.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie ewidencji należności z tytułu czynszów przy wykorzystaniu modułów WINDYKACJA i FK, wystawianie pokwitowań, wysyłanie wezwań do zapłaty,
  2. prowadzenie dokumentacji, w tym współpraca z radcą prawnym w celu przygotowania dokumentacji do egzekucji sądowej,
  3. wystawianie faktur do zawartych umów cywilnoprawnych,
  4. przygotowywanie poleceń przelewu,
  5. rozliczanie inwentaryzacji,
  6. prowadzenie ewidencji analitycznej projektów unijnych,
  7. zastępstwo na stanowisku kasjera.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera.
  2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.
  3. Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku urzędu.
  4. Siedziba Urzędu mieści się w budynku 2-kondygnacyjnego.
  5. Budynek nie jest wyposażony w windę i nie jest przystosowany do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  6. Miejsce pracy – Urząd Gminy Bartoszyce, ul. Plac Zwycięstwa 2.
  7. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, nie dłużej niż 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony w pełnym wymiarze czasu pracy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W lipcu 2018r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Bartoszyce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys – curriculum vitae.
  2. List motywacyjny.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
  4. Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy.
  5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku kandydata który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych, (Dz. U. z 2016r., poz. 902 ze zm.).
  8. Podpisane oświadczenie o treści “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko podinspektor ds. księgowości budżetowej, ogłoszone dnia 13.08.2018r. przez Urząd Gminy Bartoszyce, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych  (Dz. U. z 2016r. poz. 922 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz. 902 ze zm.)

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-08-24 12:00:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie oferty pracy w terminie do 24.08.2018r. w pokoju Nr 108 Urzędu Gminy w Bartoszycach ul. Pl. Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, do godz.12.00 (osobiście lub przesłać na adres Urzędu, decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
 
Oferty powinny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. księgowości budżetowej”. Oferty, które wpłyną do Urzędu powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony