ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Bartoszyce
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2012

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. rozliczeń

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Sędławki Gmina Bartoszyce

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Księgowość

Data udostępnienia: 2012-04-30

Ogłoszono dnia: 2012-04-30 przez J.Kwakszys

Termin składania dokumentów: 2012-05-15 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2012

Zlecający: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sędławkach

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie,
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4. Co najmniej 5-letni staż pracy,
5. Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne,
6. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
b. Wymagania dodatkowe:
1. podstawowa znajomość przepisów prawa: ustawa z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu
czystości i porządku w gminach, ustawa z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości,
2. umiejętność obsługi komputera - MS Office (Word, Excel)
3. dobra znajomość demografii i topografii Gminy Bartoszyce,
4. znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
5. prawo jazdy kat. B,
6. mile widziana znajomość języków obcych: rosyjski, niemiecki lub angielski.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. udział w pracach zespołu w sprawie przejęcia przez Gminę Bartoszyce obowiązków
właścicieli nieruchomości w zakresie pozbywania się zebranych na terenie
nieruchomości odpadów komunalnych stałych,
2. prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej i rozliczanie wywozu odpadów
komunalnych w oparciu o przekazywane dane,
3. windykacja należności,
4. sporządzanie sprawozdań,
5. załatwianie skarg i reklamacji w zakresie opłat za świadczone usługi i windykacji
należności.

V. Wymagane dokumenty:

1. Życiorys-curriculum vitae,
2. List motywacyjny
3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształceni i dodatkowe
kwalifikacje,
4. Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
5. Ksero dowodu osobistego, książeczki wojskowej i prawo jazdy,
6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw
publicznych,
7. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
8. Klauzula o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodne z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-05-15 00:00:00
b. Sposób:
Oferty powinny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko
Referent ds. rozliczeń”. Ponadto na kopercie należy umieścić imię i nazwisko oraz numer
telefonu kontaktowego. Oferty, które wpłyną do zakładu po wyżej określonym terminie nie
będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie oferty pracy w terminie do 15.05.2012 r.
w sekretariacie Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy
Bartoszyce z siedzibą w Sędławkach 4, 11-200 Bartoszyce, pok. 108, do godz. 1430.
(osobiście lub przesłać na adres zakładu, decyduje data faktycznego wpływu do zakładu).

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony