Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańcówDrukuj informacjęSprawa: Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańcówSzczegóły informacji
Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Samodzielne stanowisko pracy do spraw ewidencji ludności i spraw obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2020-09-11 13:10:17
Termin załatwienia
Niezwłocznie nie później niż w terminie 7 dni.
Osoba kontaktowa
Robert Wąsik
Miejsce załatwienia
Referat Organizacyjny
Urząd Gminy Bartoszyce
Plac Zwycięstwa 2
pokój nr 3
Telefon kontaktowy
89 307 03 10
Adres e-mail
Sposób załatwienia
Organ załatwia sprawę przez wydanie zaświadczenia lub wydaje decyzję odmawiającą wydania zaświadczenia.
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Bartoszyce Plac Zwycięstwa 2 11-200 Bartoszyce
Wymagane Dokumenty
- Wniosek o wydanie zaświadczenia - do pobrania załącznik nr 1.
- Załączniki do wniosku:
- dowód osobisty lub paszport wnioskodawcy
- dowód zapłaty opłaty skarbowej.
Opłaty
- 17 PLN za wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt czasowy wniesione na nr rachunku właściwego dla opłaty skarbowej. Nr konta 61 1160 2202 0000 0000 6190 9956 lub w kasie urzędu.
- przypadki, kiedy zaświadczenie nie podlega opłacie skarbowej lub jest z niej zwolnione określa ustawa o opłacie skarbowej.
Tryb odwoławczy
Na postanowienie odmawiające wydania zaświadczenia służy stronie prawo wniesienia zażalenia do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia.
Uwagi
Z wnioskiem o wydanie zaświadczenia może wystąpić wyłącznie osoba, której dane dotyczą.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności.
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego.
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej.