Informacja o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania
Informacja ogłoszona dnia 2015-03-11 08:35:44 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania
O stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania można się dowiedzieć bezpośrednio w referacie/ samodzielnym stanowisku , w którego zakresie zadań znajduje się przedmiot sprawy zainteresowanego.
Informacje o zakresie zadań poszczególnych komórek organizacyjnych zamieszczone są w zakładce Urząd Gminy - Regulamin Organizacyjny.
O kolejności załatwiania lub rozstrzygania spraw decyduje kolejność ich wpływu.
Ze względu na stopień złożoności sprawy oraz konieczność dokonania jej wszechstronnej analizy, w tym np. przeprowadzenia uzgodnień z innymi podmiotami, rozpoznanie sprawy może przebiegać dłużej. Jednakże w każdym przypadku sprawy załatwiane są w terminach określonych ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a w szczególnych rodzajach spraw w terminach określonych w odrębnych przepisach np. Załatwiane w przyspieszonym trybie są sprawy określone w sposób uzasadniony jako pilne lub do załatwienia w krótkim, wskazanym terminie.
Ze względu na stopień złożoności sprawy oraz konieczność dokonania jej wszechstronnej analizy, w tym np. przeprowadzenia uzgodnień z innymi podmiotami, rozpoznanie sprawy może przebiegać dłużej. Jednakże w każdym przypadku sprawy załatwiane są w terminach określonych ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a w szczególnych rodzajach spraw w terminach określonych w odrębnych przepisach np. Załatwiane w przyspieszonym trybie są sprawy określone w sposób uzasadniony jako pilne lub do załatwienia w krótkim, wskazanym terminie.
Pobierz dane XML Informacja o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania Drukuj informację Informacja o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Bartoszyce |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Z up. Wójta Włodzimierz Kowalik Sekretarz gminy |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-02-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Z up. Wójta Włodzimierz Kowalik - Sekretarz gminy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-02-26 10:49:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paulina Maksymik |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-03-11 08:35:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paulina Maksymik |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-09-04 08:26:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2256 raz(y) |